Close Menu
    Facebook LinkedIn
    Geo365
    Facebook LinkedIn
    BESTILL Login NYHETSBREV
    • Hjem
    • Anlegg og infrastruktur
    • Aktuelt
    • Bergindustri
    • Dyphavsmineraler
    • Miljø
    • Olje og gass
    • Geofunn
    Geo365
    Du er her:Home » Rogfast er vedtatt
    Anlegg og infrastruktur

    Rogfast er vedtatt

    Av Ingvild Carstensjuni 5, 2017
    Del denne artikkelen Facebook Twitter LinkedIn Email
    Bygging av verdas lengste undersjøiske vegtunnelprosjekt er vedtatt. Byggjestart kan allereie bli i år, skriver vewgnett.no.
    Rogfast blir verdens lengste undersjøiske vegtunnel med sine 26,7 kilometer. Illustrasjonen viser et tverrsnitt av hvordan tunnelen vil gå under havet. Foto: Statens vegvesen/Vianova

    Rogfast blir verdens lengste undersjøiske vegtunnel med sine 26,7 kilometer. Illustrasjonen viser et tverrsnitt av hvordan tunnelen vil gå under havet. Foto: Statens vegvesen/Vianova

    Facebook Twitter LinkedIn Email

    – Vi er klare til å lyse ut den fyrste kontrakten så snart vi har fått avklart utfyllingstillatelsen og løysinga vår for å vareta ytre miljø utfordringane. Byggjestart kan allereie bli i år.

    Det seier Statens vegvesens leiar for Rogfast-prosjektet, Tor Geir Espedal, til vegnett.no.

    – Dagen i dag (23. mai) er ein merkedag for oss som jobbar på Rogfast-prosjektet. Vi er klare til å lyse ut den fyrste kontrakten så snart vi har fått avklart utfyllingstillatelsen og løysinga vår for å vareta ytre miljø utfordringane. Så snart dette er på plass lyser vi ut den fyrste kontrakten i Rogfast-prosjektet som er for transporttunnelen i Arsvågen, seier Espedal.

    Med sine 26, 7 kilometer vil Rogfast bli verdas lengste undersjøiske vegtunnel. Prosjektet har ei kostnadsramme på 16,8 milliardar kroner.
    – Vi har ei målsetjing om å lyse ut dei neste fire store kontraktane i løpet av 2017 og 2018, seier Espedal.
    Planen er at dei fyrste bilistane kan ta tunnelen i bruk i 2025/26.
    – Bygginga av ein så lang undersjøisk tunnel er utfordrande, med mange tekniske utfordringar. Ei av desse er to-planskrysset under Kvitsøy. For å sikre god ventilasjon skal vi sprenge to ventilasjonssjakter frå Kvitsøy og ned til begge tunnelløpa, forklarer prosjektleiaren.

    RELATERTE SAKER

    – En gamechanger

    juli 14, 2025

    Grønn omstilling med en fot i bakken

    juni 17, 2025

    Satellitter gir tidlig varsling om setninger

    juni 12, 2025
    KOMMENTER DENNE SAKEN

    Comments are closed.

    NYHETSBREV
    Abonner på vårt nyhetsbrev
    geo365.no: ledende leverandør av nyheter og kunnskap som vedrører geofaget og geofaglige problemstillinger relatert til norsk samfunnsliv og næringsliv.
    KONFERANSER

    Skredet i Tyrkia i 2024
    Aug 21, 2025

    Skredet i Tyrkia i 2024

    Anerkjennelse til norsk meteorittjeger
    Aug 19, 2025

    Anerkjennelse til norsk meteorittjeger

    Nikkel i urgamle fjell
    Aug 14, 2025

    Nikkel i urgamle fjell

    Vi trenger mer mineralforskning
    Aug 13, 2025

    Vi trenger mer mineralforskning

    Oppnådde gjev status
    Aug 11, 2025

    Oppnådde gjev status

    OLJEPRIS
    BCOUSD quotes by TradingView
    GULLPRIS
    GOLD quotes by TradingView
    KOBBERPRIS
    Track all markets on TradingView
    GeoPublishing AS

    GeoPublishing AS
    Trollkleiva 23
    N-1389 Heggedal

    Publisher & General Manager

    Ingvild Ryggen Carstens
    ingvild@geopublishing.no
    cell: +47 974 69 090

    Editor in Chief

    Ronny Setså
    ronny@geopublishing.no
    +47 901 08 659

    Media Guide

    Download Media Guide

    ABONNEMENT
    NYHETSBREV
    Abonner på vårt nyhetsbrev
    © 2025 GeoPublishing AS - All rights reserved.

    Trykk Enter for å søke. Trykk Esc for å avbryte.